in

ის, რასაც ფეხბურთის გულშემატკივარი არ გაპატიებს! – Heineken-ის ვიდეორგოლი

ჩემპიონატი სპორტული ინდუსტრიის სპორტსმენი ბრენდების გააქტიურების სეზონია. UEFA-ს ჩემპიონთა ლიგა ფეხბურთის გულშემატკივართათვის ის დროა, როდესაც არცერთი მომენტის გამოტოვება არ გინდა. სწორედ ამიტომ გასდევს ფონად Heineken-ის ვიდეოს Aerosmith-ის Don’t Wanna Miss a Thing. ვიდეორგოლში, რომელიც სააგენტო Publicis-თან თანამშრომლობით შეიქმნა, იმ გულშემატკივრების ისტორიებია გადმოცემული, რომლებსაც ფეხბურთის ყურება ყველაზე მნიშვნელოვან მომენტში შეაწყვეტინეს.

 

შეურაცხმყოფელი სიტყვებით გაფორმებული კოლექცია – DIESEL-ის ვიდეორგოლი

ისტორიები ადამიანებზე, რომლებიც ქმნიან “ისთ ფოინთს”! – საიუბილეო ვიდეორგოლი