in

„ამისთვის ღირდა ლოდინი“! – Heineken ჯეიმს ბონდის ფილმის გამოსვლას გვახსენებს

ჯეიმს ბონდის მორიგი ფილმის No Time To Die გამოსვლა, ბოლო 18 თვის მანძილზე, სამჯერ გადაიდო. თუმცა, საბოლოოდ, გამოსვლის თარიღი 2021 წლის 30 სექტემბერს ჩაინიშნა და ფილმის მომლოდინეებს შეგვიძლია იმედი ვიქონიოთ, რომ ამჯერად, პრემიერა ნამდვილად შედგება. სწორედ ამას ეძღვნება Heineken-ის რეკლამა მთავარი გზავნილით „ამისთვის ღირდა ლოდინი“. რეკლამაზე სააგენტო Publicis-მა იმუშავა.

ჯეიმს ბონდის ფილმთან დაკავშირებით, კამპანია სხვა ბრენდებმაც გამოუშვეს. მაგალითად, Smirnoff-მა წამოიწყო კამპანია There’s A Spy In Everyone.

DHL-მა კი, საიდუმლო აგენტისთვის ამანათის მიწოდების პროცესი გაგვიზიარა.

ჩინეთში ბავშვები TikTok-ის გამოყენებას დღეში მხოლოდ 40 წუთით შეძლებენ!

iOS 15-ის ოფიციალური ვერსია უკვე ხელმისაწვდომია!