in

Heinz-მა საკუთარი „ოლიმპიური მედლები“ შექმნა

Heinz-ის უახლესი კამპანია Everyday Heroes სიმბოლურად აღნიშნავს იმ ადამიანების „ღვაწლს“, ვინც კეტჩუპის მოწოდებაში ყოველდღიურად გვეხმარება. თანაც ამას ოლიმპიური თამაშების განწყობაში გამოხატავს და მედლების საკუთარი ვერსიაც კი შეიმუშავა. კეტჩუპთან დაკავშირებული ყოველდღიური „გამარჯვებები“ ერთგვარ ტრიუმფებად აღიქმება — ბრენდისთვის დიდი თუ პატარა ქმედებები აღიარებას იმსახურებს.

BOG

კამპანია სცილდება მხოლოდ უნარების აღნიშვნას. ის ჭკვიანურად ასახავს Heinz-ის ბრენდის იდენტობას — Heinz საოცრად ერთგულ მიმდევრებს გამუდმებით შთააგონებს, შესაბამისად, ჯილდოებსაც მათ გადასცემს.

საინვესტიციო უძრავი ქონების ეფექტიანი მართვის სტრატეგია

ორმაგი ჰიალურონის მჟავაზე დამზადებული ერთადერთი ლუქსბრენდი მსოფლიოში, „რექსალაინი”, უკვე საქართველოშია