Heinz-ის უახლესი კამპანია Everyday Heroes სიმბოლურად აღნიშნავს იმ ადამიანების „ღვაწლს“, ვინც კეტჩუპის მოწოდებაში ყოველდღიურად გვეხმარება. თანაც ამას ოლიმპიური თამაშების განწყობაში გამოხატავს და მედლების საკუთარი ვერსიაც კი შეიმუშავა. კეტჩუპთან დაკავშირებული ყოველდღიური „გამარჯვებები“ ერთგვარ ტრიუმფებად აღიქმება — ბრენდისთვის დიდი თუ პატარა ქმედებები აღიარებას იმსახურებს.
კამპანია სცილდება მხოლოდ უნარების აღნიშვნას. ის ჭკვიანურად ასახავს Heinz-ის ბრენდის იდენტობას — Heinz საოცრად ერთგულ მიმდევრებს გამუდმებით შთააგონებს, შესაბამისად, ჯილდოებსაც მათ გადასცემს.