როდესაც საქმე ეხება სანელებლებში მოქმედების შერწყმას, Heinz ნამდვილ კრეატიულობას ავლენს. Marvel Studios-ის Deadpool & Wolverine კინოთეატრებში 26 ივლისს გამოვა. Heinz კი იწყებს კამპანიას, რომელიც გაიძულებს სრულიად ახლებურად შეხედო კეტჩუპისა და მდოგვის ბოთლებს.
გენიალურ ვიდეორგოლში თავად რაიან რეინოლდსი დამახასიათებელი ირონიით ჰყვება ისტორიას. ის თავდაპირველად მომავალი ფილმის ტრეილერს ჰგავს, შემდგომ კი Heinz-ის მხიარულ რეკლამაში გადაიზრდება, რომელიც Rethink-ის კრეატიული სააგენტოს მიერ არის შექმნილი. ასევე, ფაქტი, რომ ვიდეორგოლი Marvel Studios-ის ოფიციალურ YouTube არხზე გამოქვეყნდა, ამ ილუზიას უფრო ამძაფრებს.
კამპანია, სახელწოდებით Now You Can’t Unsee It, ასახავს დედპულის გამორჩეულ იუმორს. ის შეამჩნევს, თუ როგორ ჰგვანან ეკრანზე გამოსახული დედპული და ვოლვერინი Heinz-ის პროდუქციის ვიზუალს.
ამ მხიარულ შედარებასთან ერთად, Heinz-მა წარმოადგინა შეზღუდული რაოდენობის კოლექციები, რომლებიც ფანებს საშუალებას აძლევს მოირგონ აქსესუარები, რომლებიც კეტჩუპისა და მდოგვის ბოთლების ინსპირაციითაა შექმნილი, რითაც იუმორისტულ ჟანრში დაემსგავსებიან დედპულსა და ვოლვერინს.