in

“Hennessy” – “დამტვერილ ისტორიაზე” უარს ამბობს

ცნობილმა კონიაკის ბრენდმა “Hennessy”-მ აუდიტორიის გაზრდის მიზნით მილენიალებისთვის, ერთ-ერთი ყველაზე პერსპექტიული სეგმენტისთვის კომუნიკაციური სტრატეგია შექმნა. ელიტარულმა ბრენდმა აქცენტი იმ ადამიანებზე გადაიტანა, ვისთვისაც სტატუსი და რელიგია არაფრის მთქმელია.

“Hennessy” წარმოდგენილი იყო როგორც ნამდვილი კონიაკის მოყვარულთა ბრენდი. “Hennessy” ახალგაზრდა, თანამედროვე აუდიტორიას მიმართავს, იმ თაობას, რომელსაც “დამტვერილი ისტორია” არ აინტერესებს და რეალობით ცხოვრობს.

სარეკლამო რგოლი, რომელიც სპეციალურად მილენიალებისთვის შეიქმნა კონიაკის დეგუსტაციის დროს გაჩენილ ასოციაციებზე, მრავალფეროვან გემოზე და შეგრძნებებზეა აგებული.

https://youtu.be/u3W8-uUMaKg

17th International Advertising festival Golden Hammer – Annual Mirroring of True Advertising

განახლებული მარკეტინგული სტრატეგია და განახლებული “Audi A4”