21
Mar
2016

“Hennessy” – “დამტვერილ ისტორიაზე” უარს ამბობს

21 Mar 2016

Elit Electronics


ცნობილმა კონიაკის ბრენდმა “Hennessy”-მ აუდიტორიის გაზრდის მიზნით მილენიალებისთვის, ერთ-ერთი ყველაზე პერსპექტიული სეგმენტისთვის კომუნიკაციური სტრატეგია შექმნა. ელიტარულმა ბრენდმა აქცენტი იმ ადამიანებზე გადაიტანა, ვისთვისაც სტატუსი და რელიგია არაფრის მთქმელია.

“Hennessy” წარმოდგენილი იყო როგორც ნამდვილი კონიაკის მოყვარულთა ბრენდი. “Hennessy” ახალგაზრდა, თანამედროვე აუდიტორიას მიმართავს, იმ თაობას, რომელსაც “დამტვერილი ისტორია” არ აინტერესებს და რეალობით ცხოვრობს.

სარეკლამო რგოლი, რომელიც სპეციალურად მილენიალებისთვის შეიქმნა კონიაკის დეგუსტაციის დროს გაჩენილ ასოციაციებზე, მრავალფეროვან გემოზე და შეგრძნებებზეა აგებული.

განხილვა