27
Jan
2016

“Hilton”-ის რევოლუციური, ახალი ბრენდი “Tru by Hilton”

27 Jan 2016

ბრენდები, რომლებიც მომხმარებელს მხოლოდ ლუქს მომსახურებას სთავაზობენ, რომლებმაც შექმნეს “hospitality” და “integrity” მომსახურება ადრე თუ გვიან ახალგაზრდა, საშუალო შემოსავლების მქონე მომხმარებლებით ინტერესდებიან. ეს არის ზუსტად ის სეგმენტი, რომელიც პოტენციურად ლუქს სეგმენტში გადაინაცვლებს.

სწორედ ამ მიზეზით, “Hilton”-მა ახალი რევოლუციური ბრენდი “Tru by Hilton” შექმნა. “Tru by Hilton” ენერგიულობით და უბრალოებით გამორჩეული ბრენდი იქნება და “Hilton”-ისთვის აქამდე უცხო სიტყვას “ეკონომიას”  Tru  -შეითავსებს.

ფერადი ბრენდის შექმნაზე სააგენტო “The Brand Consultancy”-მ იმუშავა, სოციალურ ქსელებზე და ციფრულ მომსახურებაზე პასუხისმგებელი “GSD&M”-ია.

AUki024o_m fA8ULf51_m 0WamABgA_m COMD1EWm_m tru12 9fwq1msH_m

განხილვა