in

“ჰიპ-ჰოპ სტროფები” “Sprite”-ის ქილებზე

“Sprite”-მა ზედმეტი კრეატიულობისგან თავი შეიკავა და გამოსავალი მუსიკაში ნახა.

მუსიკოსების მიმართ თავისი პატივისცემის გამოსახატად მათი ლირიკიდან სტროფები თუნუქის ქილის შეფუთვაზე დაიტანა და ახალი ლიმიტირებული კოლექცია შექმნა. კომპანიამ მუსიკოსების შერჩევა მათი რეპუტაციის მიხედვით გადაწყვიტა. პირველი სერია Drake,  Nas, The Notorious B.I.G. და რაკიმისთვის შეიქმნა.

124657_11

“მამობის პირველი წუთები” – რეალური ვიდეოებით აწყობილი რეკლამა

სავალი ზოლი მათთვის, ვინც სულ ონლაინზეა