საახალწლო საყიდლებისთვის, ახალი პროდუქტის, „სუფჩას“ წარსადგენად, „კოსმომ“ და შემოქმედებითმა სააგენტო Holy Motors-მა, პროფესიონალი მოდელების ნაცვლად, სადღესასწაულო სამზადისის ნამდვილი გმირები მიიწვიეს. ვიდეორგოლების მონაწილეები სადღესასწაულო ფაცი-ფუცის შესახებ გვიყვებიან. Cosmo-ს პროდუქტების რეკლამირებისთვის ამ უჩვეულო გზას, Holy Motors-მა ჯერ კიდევ, წლის დასაწყისში მიმართა, როდესაც ქალთა დღისთვის, კამპანია იმ ინფლუენსერების მონაწილეობით შექმნა, რომლებსაც ხშირად ვხედავთ ბაზარში და სრულიად სხვა თვალით დაგვანახა ისინი. კამპანიამ კრეატიულ ფესტივალებზე დიდი მოწონება დაიმსახურა.
საახალწლო ფაცი-ფუცისთვის Holy Motors-მა და Cosmo-მ ასეთი რამ მოიფიქრეს
