კომპანია “Honda”-ს ბოლო მარკეტინგული წარმატება ჯგუფ “OK go”-ს უკავშირდება, სადაც ერთ-ერთი საკვანძო ეფექტი რეკლამაში მონაწილეთა რაოდენობამ მოახდინა.
კომპანიამ აღებულ მიმართულებას არ გადაუხვია და მათი მორიგი სარეკლამო კამპანია მრავალრიცხოვანი მონაწილეებით შეავსო.
“Honda HR-V”-ს ახალ სარეკლამო რგოლში ყველაფერი სიმეტრიულად და სინქრონში მიმდინარეობს. “Honda” “HR-V”-სთვის სიმეტრიული, სინქრონული და მოქნილი ავტომობილის იმიჯის შექმნას ცდილობს. ახალი ავტომობილის იმიჯს მხოლოდ შეცვლილი ვიზუალური მხარე და სარეკლამო კამპანია არ ამყარებს. ავტომობილმა 2015 წელს უსაფრთხოების 5 ვარსკვლავი მოიპოვა, რაც უსაფრთხოების უმაღლეს შეფასებას ნიშნავს. ასევე ავტომობილში განთავსებულია ჰონდას ორი მნიშვნელოვანი სიახლე – “Magic Seat” და “Advanced Driver Assist System”.
დამკვეთი:Honda
სარეკლამო სააგენტო: mcgarrybowen (დიდი ბრიტანეთი)
https://youtu.be/7-VXL156QDo
https://youtu.be/1P8e7gDiPAQ
https://youtu.be/QrwCzf19mHs
https://youtu.be/w4n57abQ_oA