in

იკითხე უფრო სწრაფად – “Honda”-ს ახალი კამპანია

“Honda” და სარეკლამო სააგენტო “Wieden+Kennedy” საერთო კამპანიაში “Keep Up” მნიშვნელოვან პრობლემაზე – სწრაფად კითხვაზე ალაპარაკდნენ.

პრობლემასთან ერთად ინოვაციების ტრადიცია გააგრძელეს  და ახალი პროდუქტიც წარმოგვიდგინეს. ვიდეოების სერია “The Other Side” ჩვენი კითხვის სისწრაფეს ამოწმებს და ინფორმაციას წუთში 500 სიტყვის სისწრაფით გვაწვდის.

https://youtu.be/U8VlX4Ekk80

https://youtu.be/5gyYgJ89zls

https://youtu.be/7MJcWEeft10

მოიგე საინტერესო ექსპედიცია ციმბირში არაყი “მამონტისგან” !

ბრაზილიელებმა “სტრიპტიზ-ქილა” გამოიგონეს