in

როგორ გაჩნდა ნეობანკი Space საქართველოში და რა კავშირი აქვს დინოზავრებთან?

Startauperi
Startauperi

Space პირველი ნეობანკია საქართველოში, რომელიც სრულიად ციფრულად, ფილიალებისა და სხვა ფიზიკური სივრცეების გარეშე, მხოლოდ მობილურ ტელეფონებში იარსებებს. ფულის მართვის აპლიკაცია რამდენიმე დღის წინ გამოჩნდა ქართულ ინტერნეტ სამყაროში და სოციალური მედია კამპანიით მომხმარებლამდე ორიგინალურად მიიტანა სათქმელი – „დაემშვიდობე ბანკს“. მარკეტერი Space-ის გუნდის ლიდერს, ლაშა გურგენიძესა და კრეატივ დირექტორს, გიორგი პოპიაშვილ ესაუბრა: 

[fbvideo link=”https://www.facebook.com/spaceneobank/videos/1574415419336126/” width=”720″ height=”405″ onlyvideo=”1”]

M:
 რა გზა გაიარეთ Space-ის იდეიდან შექმნამდე?

სფეისის გუნდის ლიდერი ლაშა გურგენიძე: .. ნეო ბანკის შექმნის იდეა, დაახლოებით, ერთი წლის წინ გაგვიჩნდა. ჩვენ ვგრძნობდით, რომ ტრადიციული ბანკების სერვისები ხშირად შორს იყო იდეალურისგან და აშკარად ვერ, ან ცუდად პასუხობდნენ თანამედროვე ადამიანების ისეთ მოთხოვნებს, როგორიც არის, მაგალითად, სერვისების მყისიერი მიწოდება ნებისმიერ დროს 24/7-ზე, სრულად ციფრული მომსახურება – ფილიალებში მისვლის საჭიროების გარეშე, ეფექტური და მომხმარებლის გამოცდილებაზე დაფუძნებული დიზაინი თუ გამჭვირვალე ტარიფები – დაფარული გადასახადების გარეშე.

როდესაც მსგავსი პრობლემების მოგვარებას ბანკის შიგნიდან ვცდილობდით, ყოველთვის მოიძებნებოდა 1001 რეალური მიზეზი, რის გამოც მათი მოგვარება შეუძლებელი ან ძალიან რთული გამოდიოდა. მოძველებული  და ძვირი ი.ტ. ტექნოლოგიები. ასევე, არასაკმარისი ადამიანური რესურსები, ხშირად დაუძლეველი ბარიერები ხდებოდა.რაღაც ეტაპზე მივხვდით, რომ თუ არსებული ჩარჩოებიდან, ძველი ტექნოლოგიების შეზღუდვებიდან და ტრადიციული ბანკური მიდგომებიდან გამოვიდოდით, ჩვენ შეგვეძლო ძალიან მოკლე ვადებში და შედარებით მცირე ბიუჯეტით, შეგვექმნა სრულად ციფრული ბანკი, რომელიც უპასუხებდა თანამედროვე ადამიანის მოთხოვნებს ფეისბუკისა და ამაზონის ერაში.

ამ იდეით, გუნდის რამდენიმე წევრი მივედით თიბისი ბანკის მენეჯმენტთან, რომლებმაც დაიჯერეს ჩვენი ხედვების. საინტერესო ანალიზისა და დაგეგმვის პროცესის შემდეგ სრული მხარდაჭერა გამოგვიცხადეს და რაც მთავარია, მოგვცეს დამოუკიდებლობა, რომ გაგვეკეთებინა პირველი სრულად ციფრული ბანკი რეგიონში“.

M: Space აუდიტორიის წინაშე გამოჩნდა ვიდეორგოლით, რომელშიც დინოზავრები, მეტაფორულად, აღნიშნავენ ბანკებს. გინდათ, თქვათ, რომ ბანკების გადაშენების დროა?

გიორგი პოპიაშვილი „სფეისის“ კრეატივ დირექტორი: „ჩვენი გარემო იცვლება, სერვისები და პროდუქტები იხვეწება და დღეს ბიზნესის წარმატება გამორიცხულია, თუ ის მაქსიმალურად არ არის მორგებული თანამედროვე ადამიანის მოთხოვნილებებს. ვფიქრობ, საბანკო ინდუსტრია საქართველოში საკმაოდ განვითარებულია, თუმცა რიგ შემთხვევებში, განსაკუთრებით, ყოველდღიური ფინანსების მართვის კუთხით, ისინი არ არიან საკმარისად მოქნილები და ალბათ, მასშტაბიდან გამომდინარე, ვერ უთმობენ საკმარის ყურადღებას იმ დეტალებს, რომლებიც საბოლოო ჯამში, ქმნიან მომხმარებლის გამოცდილებას. ზუსტად ამან გაგვახსენა დინოზავრები, რომლებმაც ვერ გაუძლეს გარემოს ცვლილებებს და გადაშენდნენ. ამ ვიდეორგოლით გვინდოდა, გვეჩვენებინა, რომ ახალი ეტაპი დადგა. გვჯერა, რომ უკვე დაიბადა ადამიანი, რომელსაც არ ემახსოვრება, რომ ოდესღაც ანგარიშის გასახსნელად, ფულის გადასარიცხად ან სესხის ასაღებად ხალხი ბანკის ფილიალებში ელოდა თავის რიგს. გვჯერა, რომ „სფეისი“ გარდატეხას შემოიტანს ქართულ საბანკო ინდუსტრიაში და შეცვლის გარემოს. სწორედ ამ აზრისა და შინაარსის გადმოცემას შევეცადეთ ვიდეორგოლით“.

სფეისის გადმოწერა შეგიძლიათ ამ ბმულიდან – https://goo.gl/Xx9nMo

კრედიტები:

რეკლამაზე იმუშავა ფროდაქშენ კომპანია Film_Asylum-მა

Director: Giorgi Popiashvili

Production Company: Film Asylum

DP: Guri Goliadze

Production Design: Fourk Group

Make Up: Ana Bakhtadze

Location Manager: Gio Matchavariani

Casting Manager: Tina Khizanishvili

VFX Artists

Shot Supervision – Levan Lapachi, Luka Jgharkava

Concept Art / Sculpting / Texturing – Irakli Gharibashvili

Character Animation / Retopo – Levan Lapachi

Tracking / Simulation / Rendering / Compositing – Luka Jgharkava

Sound Design: Post Red Audio

Color Correction: UPP Prague

Producer: Nikoloz Gugushvili

Producer Asistant: Ninuca Sinjikashvili

Music production: Japiashvili, Javakhia, Sibashvili

Vocal: Sopho Chikaidze

“ნატალი ჯგუფის” რებრენდინგი და სარეკლამო კამპანია – Digitalmate-ის ნამუშევარი

მადონას შვილი, ლურდეს ლეონი, Converse-ის კოლექციის სახე გახდა!