ამერიკულმა სააგენტო “Thinkmodo”-მ მეხანძრეების და დრონების მეშვეობით “ადამიანი ფანარი” შექმნა.
შოუ “FANTASTIC FOUR”-ის პრემიერას დაემთხვა. “ადამიანი ფანარი” (Human Torch) Marvel-ის ახალი ფილმის ერთ-ერთი ყველაზე ახალგაზრდა გმირია. ვიდეოს გადაღება მეხანძრეთა საწვრთნელ ბაზაზე მიმდინარეობდა.
სააგენტო “Thinkmodo” ნიუ-იორკის მოსახლეობას ვირუსული ექსპერიმენტებით მოსვენებას არ აძლევს. მათი ძირითადი დამკვეთი ფილმების მწარმოებელი კომპანიებია, რომლებიც ეფექტურ და ვირუსულ სარეკლამო კამპანიებს ეძებენ.