in

დღის სოციალური რეკლამა – სიტყვისგან მიღებული ტკივილი

როგორც წესი ფსიქოლოგიურ ძალადობას უფრო დიდი ზიანი მოაქვს, ვიდრე ფიზიკურს. თუ ფიზიკური ძალადობის შედეგი გარედან არის და ის მალე გადის, ფსიქოლოგიური პრობლემები  დამალულია და მისი განკურნება ხანგრძლივი პროცესია.

Ogilvy & Mather-მა სოციალური რეკლამა  გადაიღო, რომელიც ფსიქოლოგიური ტკივილის შედეგებზე და გამომწვევ მიზეზებზე ამახვილებს ყურადღებას.

სუპერმარკეტში ქალი საკუთარ თავს ზიანს აყენებს, ხოლო გამვლელები რეაქციის გარეშე არიან. ეს ყველაფერი ერთი ჩვეულებრივი სატელეფონო საუბრის შედეგად იწყება.

 

ამერკული ავტომობილი დამზადებული ამერიკელებისათვის – კრაისლერის ახალი კამპანია

ბინები სიყვარულით და არა გარიგებით