ძალიან ბევრს აქვს საცვალი, რომელიც კარგად აქვს დაცდილი. ტანსაცმლის მწარმოებელმა Fruit of the Loom-მ ცრურწმენა ახალი ბიზნეს იდეად აქცია და იღბლიანი საცვლების წარმოება დაიწყო.
იღბლიანი საცვლები უბალოდ საცვლები არაა, მათ რამოდენიმე “იღბლიანი” ცერემონია გაიარეს. საცვლები ჯერ ნალის შუაში გაატარეს, შემდეგ ყველაზე იღბლიან ადგილზე მიიტანეს, ჩინური რიტუალიც არ დავიწყებიათ. ამის გარდა, ყველა ნაცნობი “წარმატების” მომტან ხერხს მიმართეს.
იდეა სარეკლამო საააგენტოს Crispin Porter + Bogusky-ს ეკუთვნის.
http://youtu.be/Sc7TU_qpoHA