in

იკეა მომხმარებელს Facebook მემეებით ელაპარაკება.

იკეას სინგაპურის განყოფილებამ Facebook-ზე ერთი საინტერესო პოსტი გამოაქვეყნა, რომლითაც ახალი კამპანია წამოიწყეს. პოსტის დახმარებით მომხმარებელს სთხოვეს დაესვათ ნებისმიერი კითხვა, რომელიც ავეჯს ეხებოდა.

კითხვებზე იკეას “თაროების გურუ” პასუხობდა. მომხმარებელს სპეციალურად მათთვის შექმნილი მემეებით პასუხობდნენ და თან პრობლემის გადასაჭრელად იკეას ონლაინ მაღაზიის ლინკს დებდნენ.

2 3 4 5 6 8

სააგენტო, რომელიც ყველაზე გემრიელ რეკლამებს იღებს !

ბავშვის თვალით დანახული პრობლემა – სოციალური ექსპერიმენტი