in

სად გადის ზღვარი ერთგულებასა და კომფორტს შორის?! – IKEA-ს ემოციური ვიდეორგოლი

ძაღლების ერთგულებასა და მეგობრობის უნარს ეჭვქვეშ არავინ აყენებს. თუმცა, კომფორტი და სიმყუდროვე მათთვისაც ისეთივე მიმზიდველია, როგორც ყველასთვის. კომფორტი კი IKEA-ს საქმიანობის ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტია. კომპანიისთვის ემოციური, სევდიანი, ამასთან ორიგინალური და სახალისო ვიდეორგოლი, რომელიც “ჰაჩიკოს” მოგაგონებთ, Baden-Württemberg-ის ფილმის აკადემიის ერთ-ერთმა სტუდენტმა მოამზადა.

 

აჭარის სარეკლამო ინდუსტრიის 3 მთავარი პრობლემა – ACAG-ის შეხვედრა ბათუმის კრეატიულ სააგენტოებთან

სეისმორისკების მინიმიზაცია სწორი არქიტექტურულ–კონსტრუქციული დაგეგმარებით