24
Sep
2019

IKEA-ს ახალ კამპანიაში „ნივთების მონსტრი“ გამოჩნდა

24 Sep 2019

Elit Electronics


გასულ წელს, Ikea Canada-მ ლეგენდარული, 2002 წლის სანათის გაგრძელება გადაიღო… და პირველისგან განსხვავებით, სადაც ბრენდი მომხმარებლებს გამოუსადეგარ ნივთებთან ემოციური საზღვრების გარღვევისა და ძველი ნივთებისგან გათავისუფლებისკენ მოუწოდებდა, 2018 წლის ნამუშევარში, ძველი ნივთების განახლებისა და ხელახლა გამოყენების შესაძლებლობაა ხაზგასმული.

იმის დასამტკიცებლად, რომ „სანათი 2“ ბრენდის გზავნილის ერთჯერადად გავრცელებას არ ემსახურებოდა, სააგენტო Rethink-თან თანამშრომლობით, IKEA-მ ახალი ვიდეორგოლი, „ნივთების მონსტრი“ წარმოგვიდგინა.

ამ ფანტასტიკური ჟანრის, მხიარულ რეკლამაში, ურჩხული სამეზობლოში მიაბიჯებს… შემთხვევით, სხვადასხვა ნივთი უვარდება, რომელსაც ადამიანები, ფუნქციის მიხედვით უძებნიან გამოყენებას.

რეკლამა მუსიკალურად გაფორმებულია კეტ სტივენსის ნამუშევრით – “Tea for the Tillerman”.

გასული წლის გნამავლობაში, Ikea Canada-მ „წრიული გაყიდვების“ პროგრამა დაიწყო, რომელიც მომხმარებლებს მოუწოდებს, Ikea-ს ნივთებს მოუფრთიხლდნენ და შემდეგ, ისინი მაღაზიის კრედიტში გაცვალონ.

კომპანიაში ამბობენ, რომ პროგრამაში 23 000-ზე მეტი  მონაწილე ჩაერთო.

Ikea-ს მიზანია, 2030 წლისთვის, სრულად ცირკულარულ ბიზნესად იქცეს. შესაბამისად, პროგრამის გარდა, მის ინიციატივაში შედის პროდუქტის გადამუშავებადი მატერიალებისგან შექმნა, რომ ნარჩენების პრობლემის აღმოფხვრაში მნიშნელოვანი წვლილი შეიტანოს.

ესაა 2002 წლის რეკლამა „სანათი“

და 2018 წლის ნამუშევარიც აქაა.

ამ თემაზე მარკეტერის სტატია შეგიძლიათ ნახოთ მოცემულ ბმულზე.

CREDITS:

Client: Ikea Canada

Agency: Rethink
Executive Creative Director: Aaron Starkman, Christina Yu, Chris Staples, Ian Grais
Creative Director: Joel Holtby, Dhaval Bhatt
Art Director: Joel Holtby
Writer: Dhaval Bhatt
Director of Client Services: Marie Lunny
Account Director: Sarah Riedlinger
Account Manager: Daniel Riggi
Managing Director, Strategy: Sean McDonald
Strategy Director: Stacy Ross
Producer: Erica Metcalfe

Client: Ikea Canada
Director of Marketing: Lena Dukic
Marketing Communications Specialist: Jordan Sequeira
Client Email/Phone: [email protected] / 647 746-4611

Live Action
Production Company: Scouts Honour
Director: Mark Zibert
Director of Photography: Christopher Mably
Live Action Producer: Rita Popielak
Production Supervisor: Simon Dragland

VFX Studio: A52
VFX Supervisor: Jesse Monsour
CG Supervisor: Andy Wilkoff
2D VFX Artist(s): Jesse Monsour, Richard Hirst, Hugh Seville, Narbeh Mardirossian
3D Artists: Adam Rosenzwieg, Alejandro Castro, Andy Wilkoff, Daniel Jensen, Dustin Mellum,
Evan Mayfield, Ian Ruhfass, Joe Chiechi, Joe Paniagua, John Riggs, Josh Dyer, Max Ulichney,
Michale Bettinardi, Michael Cardenas, Mike Di Nocco, Suzi Little
Online Editor: Chris Riley
Producer: Scott Boyajan
Executive Producers: Patrick Nugent & Kim Christensen
Managing Director: Jennifer Sofio Hall

Color:
Colorist: Eric Whipp (first pass) & Conor Fisher (final pass)
Color Assistant: Jonah Venneri
Senior Color Producer: Jane GarrahEditorial Company: Rooster Post
Editor: Marc Langley
Assistant Editor: Chloe Vankoughnett
Executive Producer: Melissa Kahn

Sound:
Composer: Cat Stevens, “Tea for the Tillerman”
Sound Design: Kevin Chamberlain
Final Mix/Engineer: Julian Rudd
Managing Partner: Lindsey Bates
Creative Director: Ted Rosnick

განხილვა