in

საძინებელ ოთახში დამალული მონსტრები IKEA-ს კამპანიის კონცეფციად იქცა

ჰელოუინთან დაკავშირებული კამპანიების რიგს IKEA-ც შეუერთდა, რომლის ეპიცენტრშიც „გამანადგურებელი ბავშვური შიში“ მოექცა: საძინებელ ოთახში დამალული მონსტრები. ეს გამოცდილება ყველა თაობას ერთნაირად ეხება, თითქოს ყველა ბავშვის გენეტიკურ კოდშია ამ არარსებული არსებების შიში, რაც ასაკთან ერთად ქრება.

სახელწოდებით Monsters Not Included, კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტოებმა Ogilvy UK-მა და Ogilvy Germany-მ იმუშავეს. ასე შეიქმნა მღელვარე ვიდეორგოლები, რომელიც არა მხოლოდ აშუქებს IKEA-ს ავეჯის პრაქტიკულობას, არამედ გთავაზობთ უნიკალურ გარანტიას: თქვენი შვილის ოთახი იქნება მონსტრისგან თავისუფალი ზონა.

„ჩვენი უახლესი კამპანია, მე პირადად, მელაპარაკება, როგორც მშობელს“, — აღნიშნავს კარლა კლუმპენაარი, მარკეტინგისა და კომუნიკაციის გენერალური მენეჯერი IKEA-ში

 

სელფსერვისი და თანამედროვე ტექნოლოგიები „ავერსში”

როგორ გაგრძელდა Rick And Morty-სა და ქართველი ილუსტრატორების თანამშრომლობა