in

IKEA-ს სარკე, რომელიც კომპლიმენტებით აგავსებთ

იკეამ მომხმარებელს ყველაზე სასურველი ოცნება აუსრულა. მათ მოლაპარაკე სარკე გააკეთეს, რომელიც კომპლიმენტებით გავსებთ.

სარეკლამო კამპანიის მიზანი მომხმარებლის მოტივირებაა და შესაბამისად, სარკესაც “Motivational Mirror” დაარქვეს. იდეა ბრიტალელი ხალხის გამოკითხვის შედეგებიდან დაიბადა. ბრიტანელების 1/3 აღიარებს, რომ თვითდაუჯერებელია და საკუთარი თავით მუდამ უკმაყოფილო.  სწორედ ამ მიზნით იკეამ თავის მაღაზიაში მოლაპარაკე სარკე დაამონტაჟა.

შეაფასეთ იკეას ჯადოსნური სარკე

Toshiba-ს ბილბორდი, რომელმაც აზიელი ხალხი გაანაწყენა

Google-ის თანამშრომლების შეხვედრა ბიზნესისა და მარკეტინგის სფეროს წარმომადგენლებთან