შეიძლება ითქვას, რომ ჩვენი სახლები ჩვენი პატარა სამყაროა. მაგრამ გასული წლიდან მოყოლებული, რაც პანდემიამ სახლში გამოგვკეტა, ისინი მართლა მთელს სამყაროდ გვექცა: ჩვენს სამუშაო ადგილად, სკოლად, სპორტულ დარბაზად, რესტორნად, კინოთეატრად… ჩვენმა სახლებმა ყველა ეს ფუნქცია შეითავსეს.
IKEA– ს ყოველთვის ესმოდა ლამაზი, ფუნქციონალური სახლის მნიშვნელობა და ამ უპრეცედენტო ცვლილებების ფონზე კიდევ უფრო ცხადყო საკუთარი მიდგომების მართებულობა.
რეკლამაზე სააგენტო Rethink-მა იმუშავა.