in

ჩემი სახლი მთელი სამყაროა! პანდემიური სინამდვილის ვიზუალური მეტაფორა

რეკლამაზე სააგენტო Rethink-მა იმუშავა. 

შეიძლება ითქვას, რომ ჩვენი სახლები ჩვენი პატარა სამყაროა. მაგრამ გასული წლიდან მოყოლებული, რაც პანდემიამ სახლში გამოგვკეტა, ისინი მართლა მთელს სამყაროდ გვექცა: ჩვენს სამუშაო ადგილად, სკოლად, სპორტულ დარბაზად, რესტორნად, კინოთეატრად… ჩვენმა სახლებმა ყველა ეს ფუნქცია შეითავსეს.

IKEA– ს ყოველთვის ესმოდა ლამაზი, ფუნქციონალური სახლის მნიშვნელობა და ამ უპრეცედენტო ცვლილებების ფონზე კიდევ უფრო ცხადყო საკუთარი მიდგომების მართებულობა.

რეკლამაზე სააგენტო Rethink-მა იმუშავა.

ნახეთ: NASA-ს სონიფიკაციის პროექტი – როგორ ჟღერს კოსმოსური ობიექტები?

Carusell.ge – მანქანის ყიდვა – გაყიდვაში უკვე ექსპერტი დაგეხმარებათ