in

ხარხარი Volkswagen-თან ერთად

მარკეტერი წარმოგიდგენთ Volkswagen-ის საიმიჯო კამპანიას სახელად “საქმე მანძილში არაა, საქმე იმაშია თუ  როგორ გადიხარ გზას”.

კამპანიის ფარგლებში საიტზე გამოჩნდა განყოფილება, სადაც  ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია გააზიაროს თავისი თავგადასავალი, რომელიც რა თქმა უნდა  Volkswagen-თან ერთად გადახდა.

კამპანიის მხარდასაჭერად  30 წამიანი სარეკლამო რგოლი გაუშვეს, სადაც მხოლოდ დადებითი ემოციაა და პატარა ბავშვიდან  დაწყებული მოხუცით დამთავრებული ყველა იცინის.

ყოველი საინტერესოდ მოთხრობილი ისტორია ან ღიმილით ან სიცილით მთავრდება, ეს ემოცია კი სრულფასოვანი ცხოვრების აუცილებელი შემადგენელი ნაწილია.

” It’s not the miles, it’s how you live them ”

http://youtu.be/PR_UYx4vSPs

“უსაფრთხო ფრენის” ინსტრუქცია Durex-თან ერთად

ბარბერის ნაჭერი

Burberry–ს ციფრული მარკეტინგი