30
Sep
2014

“იმედის დაბრუნება” – ავღანეთი – ნატოს სოციალური რეკლამა

30 Sep 2014



ნატოს სოციალურ რეკლამაში ის ადამიანები შეკრიბეს, ვისი ცხოვრებაც ასე თუ ისე ავღანეთთანაა დაკავშირებული: მფრინავი, რომელმაც ფეხი დაკარგა, 86 წლის “ქაბულელი ბებია”, რომელიც კულტურული მემკვიდრეობის გადარჩენას ცდილობს; ბიზნესლედი, რომელიც ქალების განათლებაზე ზრუნავს და კიდევ ბევრი სხვა ადამიანი…

ნატოს სოციალური რეკლამა სარეკლამო სააგენტო Boondoggle-ს ეკუთვნის. პროექტის მიზანია სამყაროს იმ ავღანელ მშვიდობიან მოსახლეებზე მოუყვეს, რომლებიც თალიბების რეჟიმის შემდეგ დარჩნენ და სახელმწიფოს აღდგენას ცდილობენ.

განხილვა