in

Victoria’s Secret-ის წინააღმდეგ სარეკლამო კამპანია წამოიწყეს

ერთ-ერთმა უმსხვილესმა “plus-size”-ის მწარმოებელმა კომპანია “Lane Bryant”-მა სარეკლამო კამპანია #ImNoAngel-ი წამოიწყო.

#ImNoAngel-მა სექსუალურობის ახალი ფორმების ძებნა დაიწყო და სტანდარტებს ბრძოლა გამოუცხადა. მთავარ სამიზნედ Victoria’s Secret-ი აირჩიეს, რადგან ყველაზე ხშირად სწორედ Victoria’s Secret-ს “სიგამხდრის კულტის” პროპაგანდაში ადანაშაულებენ.

#ImNoAngel” პირდაპირი ტექსტით კამპანია The Perfect ‘Body’-ს აკრიტიკებს. აქვე გაკეთდა პეტიცია, რომელიც სრულყოფილი სხეულის ზომების შეცვლას მოითხოვს. საკუთარი აზრის დაფიქსირება Change.org-ზე შეგიძლიათ.

Lane Bryant გვარწმუნებს, რომ სექსუალურობა არ ნიშნავს სიგამხდრეს და S ზომას.

ლუდი ნატახტარი 10 წლისაა! განახლებული შეფუთვა და რეკლამა უწყვეტი კადრით!

Coke Zero-ს ბილბორდი, რომელიც სასმელით გაგიმასპინძლდებათ