სტრიტ არტი და ოპტიკური ილუზია ზოგი ქალაქის ღირშესანიშნაობა გახდა. ჯერი რეკლამაზეც დადგა და ჰონდამ ოპტიკური ილუზია მოიშველია.
რეკლამა სულ ერთი წუთი გრძელდება და ამ ერთ წუთში როგორც მინიმუმ სამჯერ გაგაკვირვებთ. რეკლამის სლოგანია “impossible is possible” და ეს მხოლოდ ოპტიკურ ილუზიას არ ეხება. ახალ Honda CR-V-ს 200 ცხენის ძალა და 3 ლიტრიანი ძრავა აქვს.
მანქანა მინიმალურ საწვავს მოიხმარს, რაც ბუნებას ზიანს არ აყენებს. ავტომობილის მონაცემები შეუძლებელს შესაძლებელს ხდის. აქედან გამომდინარე სლოგანი მხოლოდ რეკლამას და ვიზუალურ გადაწყვეტას არ ეხება.
http://youtu.be/UelJZG_bF98
ნახეთ დამატებით რეკლამის გადაღების პროცესი.
http://youtu.be/ejXgE480R1I