in

“ყველაფერი ისე არ არის როგორც ჩანს” – Honda

სტრიტ არტი და ოპტიკური ილუზია ზოგი ქალაქის ღირშესანიშნაობა გახდა.  ჯერი რეკლამაზეც დადგა და ჰონდამ ოპტიკური ილუზია მოიშველია.

რეკლამა სულ ერთი წუთი გრძელდება და ამ ერთ წუთში როგორც მინიმუმ სამჯერ გაგაკვირვებთ. რეკლამის სლოგანია “impossible is possible” და ეს მხოლოდ ოპტიკურ ილუზიას არ ეხება. ახალ Honda CR-V-ს 200 ცხენის ძალა  და 3 ლიტრიანი ძრავა აქვს.

მანქანა მინიმალურ საწვავს მოიხმარს, რაც ბუნებას ზიანს არ აყენებს. ავტომობილის მონაცემები შეუძლებელს შესაძლებელს ხდის. აქედან გამომდინარე სლოგანი მხოლოდ რეკლამას და ვიზუალურ გადაწყვეტას არ ეხება.

http://youtu.be/UelJZG_bF98

ნახეთ დამატებით რეკლამის გადაღების პროცესი.

http://youtu.be/ejXgE480R1I

რამდენად დამაჯერებელია ერთი მსახიობის შესრულებით ორი რეკლამა?

ღიმილი პინბოლის მართვისთვის