in

ამანათების ხელიდან ხელში გადაცემის ბედნიერება — Royal Mail-ის საშობაო რეკლამა

შობის პერიოდი ყველა მიმართულებით ძალიან დატვირთულია — ყველანი სამზადისში ვართ, სამსახურების შემდეგ საყიდლებზე გავრბივართ და ნელ-ნელა ვცდილობთ საყვარელი ადამიანებისთვის საჩუქრების მოგროვებას. შემდეგ კი, თუ თავად ვერ ვახერხებთ ადრესატისთვის მიწოდებას, ყველაფერს იმ „სანდო ხელებს“ მივაბარებთ, რასაც მიტანის სერვისს ვუწოდებთ. ასეთი სანდოობაზე დაფუძნებული ნარატივი გამოიყენა Royal Mail-მა თავისი სადღესასწაულო კამპანიისთვის — მასში მხატვრულადაა გადმოცემული ქაოსური გადარბენის მომენტები, როდესაც თანამშრომლები შეუჩერებლად არიგებენ ამანათებს.

BOG

ვიდეორგოლზე TS Eliot-ის პრემიის ლაურეატმა პოეტმა, როჯერ რობინსონმა იმუშავა. ამიტომაცაა, რომ ძირითად ორიენტირად ლექსი და ხელებზე ფოკუსირება გვევლინება.

მართალია, ეს რეკლამა კონკრეტულ ბრენდს ეკუთვნის, მაგრამ რეალურად მიტანის სერვისის ყველა კომპანიას ეხება.

გარდა ტექნიკური ცოდნისა, რა გვჭირდება შემოქმედებით სფეროში წარმატების მისაღწევად?

რატომ უნდა იყოთ მზად დისტანციურად მუშაობაზე გადასვლისთვის, ექსტრემალური ამინდის პირობებში