in

შეუძლია თუ არა ინფლუენსერ მარკეტინგის განვითარება რეცესიის მიუხედავად?

ერთხელ ჰენრი ფორდმა თქვა, რომ რეკლამის შეწყვეტა, ფულის დაზოგვის მიზნით, იგივეა, რაც საათის გაჩერება დროის დასაზოგად. ამიტომაც, სულაც არ არის გასაკვირის, როდესაც ეკონომიკური ვარდნის შემდეგ კომპანიები რეკლამებზე ზრუნვას იმავე ან კიდევ უფრო მეტად გაზრდილი ტემპით აგრძელებენ.

ამის მიუხედავად, ალბათ, ბიზნესების უმეტესობა ხშირად განიხილავს, როგორ დახარჯოს ფული უფრო ჭკვიანურად, ბიუჯეტის გაზრდის გარეშე. სწორედ აქ ჩნდება დღეისათვის ასე პოპულარული „ინფლუენსერ მარკეტინგი“, რომელიც ბრენდებს ხელმისაწვდომ გზას სთავაზობს აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად. ინფლუენსერ მარკეტინგზე დახარჯული ფული გაცილებით მომგებიან შედეგებს იძლევა, ვიდრე მაგალითად, ტელევიზია.

როგორც Meta იტყობინება, ბრენდირებული შინაარსის რეკლამას 31%-ით დაბალი ღირებულება აქვს, ჩვეულებრივ სარეკლამო კამპანიებთან შედარებით. ეს კი უკვე იმას მოწმობს, რომ ინფლუენსერ კონტენტი ზოგადად უკეთ  მუშაობს. თანაც, ხალხი ადამიანებს ენდობა და არა — ბრენდებს. ამის გაცნობიერების საფუძველზე, ჭკვიანი ბრენდები განიხილავენ, როგორ შეიძლება ინფლუენსერების კონტენტის სასარგებლოდ გამოყენება.

ისიც გაითვალისწინეთ, რომ ზოგიერთი კონკურენტი აუცილებლად გადაწყვეტს არხის ხარჯების შემცირებას და ისინი აუცილებლად ამოვარდებიან სამომხმარებლო მეხსიერებიდან. თქვენ კი ამით უნდა ისარგებლოთ: დარჩით თქვენს მომხმარებლებთან ახლოს და ითანამშრომლეთ ინფლუენსერებთან, რომლებიც საინტერესო კონტენტს ქმნიან.

როგორ უნდა განავითაროთ ინფლუენსერ მარკეტინგი?

გავლენის ლანდშაფტი უზარმაზარია; კომპანიების უმეტესობა უკვე ჩართულია ინფლუენსერ მარკეტინგში. თუმცა საწარმოებსა და გუნდებს, რომლებიც პასუხისმგებელნი არიან ოპერაციებზე, არ შეუძლიათ, უბრალოდ იღბლის ანაბარა ელოდონ წარმატებას. ამის ნაცვლად, ბრენდებმა უნდა განიხილონ, შეუძლიათ თუ არა ამჟამინდელი სტრატეგიით „აყვავება და გადარჩენა“ რეცესიის დროს.

ამის გაკეთების ეფექტური გზა ინფლუენსერ აუდიტის ჩატარებაა. ამ ჯგუფის სტრატეგიასთან და ანალიტიკურ გუნდებთან დაკავშირებით, შეგიძლიათ გაიგოთ, ვინ არის თქვენი ძირითადი აუდიტორია (ან უნდა იყოს), სად ყიდულობენ ისინი, სად ატარებენ დროს და რაზე ზრუნავენ.

მიუხედავად რეცესიის შედეგად ერთჯერადი შემოსავლის შემცირებისა, ინფლუენსერ მარკეტინგის დიდი უპირატესობა ის არის, რომ იგი ბიზნესს საშუალებას აძლევს, იყოს მოქნილი. ასე რომ, თუ გეგმავთ, თქვენი პროდუქტი ან სერვისი მომხმარებლებისთვის უფრო ხელმისაწვდომი გახადოთ, „გავლენიანი მარკეტინგი“ შესანიშნავი გზაა ცნობიერების ასამაღლებლად.

აჩვენეთ, რომ უსმენთ

მაშინ, როცა ახალი მომხმარებლების შენარჩუნება და მოზიდვა შეიძლება რთული იყოს, ინფლუენსერებთან მუშაობა შესაძლებლობას მოგცემთ, უკეთ შეისწავლოთ თქვენი მომხმარებლები. ინფლუენსერ მარკეტინგი არ არის მხოლოდ პროდუქტის ფოტოების გამოქვეყნება ფულის სანაცვლოდ. სცადეთ იმუშაოთ ამ ჯგუფთან, კითხეთ მათ აუდიტორიას, რისი ხილვა სურთ უფრო მეტად ან ნაკლებად.

მიღებული ინფორმაცია შეიძლება გამოყენებულ იქნას თქვენს სტრატეგიაში. თანაც, თქვენი მომხმარებლები გახდებიან უფრო ლოიალური, რადგან მათ უსმენთ. ანალოგიურად, თუ თავს უგულებელყოფილად გრძნობენ, ისინი უგულებელყოფენ თქვენ.

ინფლუენსერ მარკეტინგი განსხვავდება სხვა არხებისგან, რადგან ის მრავალი ბიზნეს გამოწვევისთვის გთავაზობთ გადაწყვეტილებებს: კრეატიულობა, წვდომა და კონტენტი ბრენდირებული არხებისთვის, რაც საშუალებას აძლევს ბრენდებს, თავიანთი ბიუჯეტი გაზარდონ. კარგად იფიქრეთ იმაზე, თუ როგორ და სად უნდა გამოიყენოთ ეს კონტენტი და დარწმუნდით, რომ ამის ნებართვა გაქვთ ინფლუენსერებისგან.

ჯეიმს ვების ტელესკოპი ნეპტუნის საუკეთესო ფოტოს აქვეყნებს

ŠKODA VISION GT – ახალი კონცეფციის ციფრული ნიმუში ბრენდისგან