დღევანდელი ბიზნესლანდშაფტი საცეკვაო მოედანს წააგავს, სადაც ბრენდები არიან დიჯეები, ხოლო მომხმარებლები კი ის ხალხი, ვინც მის მუსიკაზე ცეკვავს. ამ მოედნის წევრები არიან ინფლუენსერებიც, „მოცეკვავეები”, რომლებიც ქმნიან განწყობას.
ინფლუენსერების გავლენა სოციალურ მედიაზე საკმაოდ დიდია, ამიტომაცაა, რომ კომპანიის მარკეტერები ხშირად თანამშრომლობენ მათთან და აქცევენ მათ სტრატეგიის ნაწილად.
ამ სტატიაში გაგიზიარებთ რამდენიმე მიმდინარე ტრენდს, რომლებიც 2024 წელს სოციალური მედიის ლანდშაფტის ფორმირებას ახდენს.
ხელოვნური ინტელექტი სულ უფრო მეტად ინტეგრირდება ინფლუენსერმარკეტინგში
ისევე, როგორც ყველა სფეროში, AI ახლა მზარდ როლს თამაშობს გავლენიანი მარკეტინგის ტექნოლოგიებში. როგორც მარკეტერები ვარაუდობენ, AI-ს გამოყენება პოტენციური გავლენიანი პარტნიორების შესარჩევად უფრო გავრცელებული გახდება 2024 წელს და მის შემდგომ.
ბოლო დროს ასევე გაიზარდა ვირტუალური ინფლუენსერების რაოდენობა. ეს არის ციფრული პერსონაჟები, რომლებიც შექმნილია კომპიუტერული გრაფიკის პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენებით, მოცემული პერსონალობითა და ხასიათით. დიდი ბრენდები უკვე თანამშრომლობენ ვირტუალურ ინფლუენსერებთან და გარდაუვალია, რომ უფრო მეტი ბრენდი მოჰყვებათ.
მრავალი პლატფორმა
მიუხედავად იმისა, რომ ბევრ კრეატორს აქვს საყვარელი სოციალური ქსელი, ისინი მრავალ პლატფორმაზე არიან პოპულარულები, რაც ბრენდებისთვისაც კარგია. ეს ნიშნავს, რომ წარმატებულ ინფლუენსერებს ჰყავთ დიდი აუდიტორია, რომელიც შეუფერხებლად ურთიერთობს მათთან ყველგან, ყველა სოციალურ ქსელში.
Live Shopping თანამედროვეობის ერთ-ერთი მთავარი ტრენდია
ინფლუენსერების კამპანიებსა თუ აქტივობებში დიდ როლს თამაშობს ე.წ. Live Shopping. ეს არის ცოცხალი კომერციის კარგი მაგალითი, სადაც მომხმარებელს საშუალება აქვს, პირდაპირი ეთერით ნახოს გასაყიდი პროდუქტები და გაიგოს მისი მახასიათებლები. ინფლუენსერები პროდუქტების პოპულარიზაციას ახდენენ სოციალურ ქსელებში ცოცხალი ვიდეოს და ინტერაქციული კონტენტის გამოყენებით.
ერთჯერადი პროექტების ნაცვლად ბრენდები ხანგრძლივ პარტნიორობას ეძებენ
თუკი ადრე ბრენდები და ინფლუენსერები ერთჯერადად თანამშრომლობდნენ, 2024 წელმა ახალი ტენდენცია – ხანგრძლივი პარტნიორობა გააჩინა. თქვენ ხშირად ნახავთ ერთსა და იმავე სახეს ერთი და იმავე ბრენდის სახელით.
ეს მიდგომა გამოცდილებამ მოიტანა. მარკეტერები დარწმუნდნენ, რომ გაყიდვების გაზრდას ერთი პოსტი არ შველის, ამიტომ ყველაზე დიდი აუდიტორიის მქონე ინფლუენსერსაც კი უჭირს, რომ ერთი რეკლამით გაყიდოს პროდუქტი. გრძელვადიანი მარკეტინგული კამპანიის გაშვება კონკრეტულ ინფლუენსერთან ერთად უფრო ეფექტური იქნება. ამასთან, ინფლუენსერები ხდებიან ბრენდის ელჩები, რაც ისევ და ისევ ამ კომპანიის იმიჯზე აისახება.
მოკლე ვიდეოები ისევ დომინირებს
მას მერე, რაც ტიკ-ტოკის ფორმატი ბოლო წლებში პოპულარული გახდა, Meta-მ დაინახა მოკლე ვიდეოების პოტენციალი და როგორც Instagram-ზე, ისე Facebook-ზე, დაამატა რილსები. თავის მხრივ, ე.წ. short-ები დაამატა YouTube-მა.
ინფლუენსერებშიც მოკლე ვიდეოების ტრენდია გავრცელებული, რათა თავიანთი სათქმელი აუდიტორიას მოკლე და კრეატიული გზით შესთავაზონ.