ყველაზე კარგ ფილმებს ღამე აჩვენებენ. საშინელებაა, როდესაც ფილმის ყურების დროს ჩაგეძინება და ფინალს ვერ ნახავ.
პრობლემის გადაჭრისთვის CANALplay და სარეკლამოს ააგენტო Buzzman-მა კინომანებს ახალი ყავის ხაზი “Insomny Coffee” შესთავაზა. ყავა ინსომნია + CANALplay -ის ორ თვიანი გამოწერა სულ რაღაც 5 ევროდ იყიდება.
ტელეკომუნიკაციების ისტორიაში ყველაზე უჩვეულო კამპანიაა. მიუხედავად იმისა, რომ Cannal+ უამრავ პრომო აქციებს ატარებს, ეს მაინც პირველი შემთხვევაა, როდესაც საკვები პროდუქტის წარმოება დაიწყო. ხოლო როგორც ყავის რეკლამა პირველია, რომელიც ყურადღებას ინსომნიაზე ამახვილებს და ყავის დალევას გათენებისთვის გვთავაზობს.