in

Netflix-ის ყავა, რომელიც არ დაგაძინებთ კინოს ყურებისას

BOG
BOG

ყველაზე კარგ ფილმებს ღამე აჩვენებენ. საშინელებაა, როდესაც ფილმის ყურების დროს ჩაგეძინება და ფინალს ვერ ნახავ.

პრობლემის გადაჭრისთვის CANALplay და სარეკლამოს ააგენტო Buzzman-მა კინომანებს ახალი ყავის ხაზი “Insomny Coffee”  შესთავაზა.  ყავა ინსომნია + CANALplay -ის ორ თვიანი გამოწერა სულ რაღაც 5 ევროდ იყიდება.

ტელეკომუნიკაციების ისტორიაში ყველაზე უჩვეულო კამპანიაა. მიუხედავად იმისა, რომ Cannal+  უამრავ პრომო აქციებს ატარებს, ეს მაინც პირველი შემთხვევაა, როდესაც საკვები პროდუქტის წარმოება დაიწყო. ხოლო როგორც ყავის რეკლამა პირველია, რომელიც ყურადღებას  ინსომნიაზე ამახვილებს  და  ყავის დალევას გათენებისთვის გვთავაზობს.

Nike-ის რეკლამა რუსული ბაზრისთვის

რას გვაძლევს და რას არა რეგიონულ მედიაში განთავსებული რეკლამა?!