in

Instagram-ზე რეკლამის ხანგრძლივობა გაიზარდა

Instagram-ის “Stories“-ში რეკლამის ხანგრძლივობა 60 წამამდე გაიზარდა. კომპანიებს უკვე შესაძლებლობა აქვთ, პლატფორმაზე, 1 წუთამდე რგოლი განათავსონ. აქამდე, „სთორიში“, ვიდეოს მაქსიმალური ხანგრძლივობა 15 წამი იყო.

როგორც ჩანს, Instagram განსაკუთრებით ზრუნავს დამკვეთთა ინტერესებზე. პლატფორმას, ცოტა ხნის წინ, სარეკლამო ფორმატი “Branded content ads“ დაემატა, რომლითაც ბრენდებს საშუალება აქვთ,  ბლოგები, სადაც მათი პროდუქციაა ნახსენები, სარეკლამო განცხადებად გამოიყენონ.

ესთეტიკური კლინიკა NUAGE: „ჩვენთან სილამაზეზე ზრუნვა მეცნიერების დონეზეა აყვანილი“

„ალადინის“ ახალი ტრეილერი