in

Instagram მომხმარებლებთან ურთიერთქმედებას ბრენდის იდენტობად აქცევს

მთელი ამ ხნის განმავლობაში Instagram-მა დაამტკიცა, რომ ის უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ ფოტოების გაზიარების აპლიკაცია და ახლაც სწორედ ამ დინამიკური განწყობის განვრცობას აგრძელებს. ბრენდის დიზაინის სააგენტო Studio Dumbar/DEPT-თან თანამშრომლობით, მეტას საკუთრებაში არსებული სოციალური ქსელი ანიმაციურ სიცოცხლეს მატებს თავის იდენტობას.

კონცეფცია ადამიანთა რეალური ურთიერთქმედების „არასრულყოფილების“ ასახვაზეა აგებული — სტატიკური ლოგოები და გრაფიკა იცვლება ელემენტებით, რომლებიც კამერის მოძრაობას, ფოტოდან ფოტოზე გადასვლასა და „სქროლვას“ უკავშირდება. უფრო კონკრეტულად, ვხედავთ, როგორ ვითარდება თანმიმდევრული, ცნობადი ვიზუალური ენისთვის დინამიკა.

 

„ინსტაგრამის შემოქმედებითი პოტენციალი მომხმარებლებისთვის ხელმისაწვდომი ინსტრუმენტების მზარდი მრავალფეროვნების ჩვენებით გამოვხატეთ. ამით ვადასტურებთ, რომ კონტენტი და კრეატორები ყოველთვის პირველ ადგილზე არიან. ამავდროულად, ხაზს ვუსვამთ ურთიერთქმედებისა და თანამშრომლობის უსაზღვრო შესაძლებლობებს“, — აცხადებენ Instagram-ის წარმომადგენლები.

თქვენი გზა .GE დომენების ბიუჯეტურად რეგისტრაციისთვის – CleanNet

როგორ გავაუმჯობესოთ კონცენტრაციის უნარი და ვიპოვოთ მოტივაცია?