მთელი ამ ხნის განმავლობაში Instagram-მა დაამტკიცა, რომ ის უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ ფოტოების გაზიარების აპლიკაცია და ახლაც სწორედ ამ დინამიკური განწყობის განვრცობას აგრძელებს. ბრენდის დიზაინის სააგენტო Studio Dumbar/DEPT-თან თანამშრომლობით, მეტას საკუთრებაში არსებული სოციალური ქსელი ანიმაციურ სიცოცხლეს მატებს თავის იდენტობას.
კონცეფცია ადამიანთა რეალური ურთიერთქმედების „არასრულყოფილების“ ასახვაზეა აგებული — სტატიკური ლოგოები და გრაფიკა იცვლება ელემენტებით, რომლებიც კამერის მოძრაობას, ფოტოდან ფოტოზე გადასვლასა და „სქროლვას“ უკავშირდება. უფრო კონკრეტულად, ვხედავთ, როგორ ვითარდება თანმიმდევრული, ცნობადი ვიზუალური ენისთვის დინამიკა.