in ,

ატარე “lexus”-ი iPad-ზე

ბოლო წლებში ლექსუსი უპირატესობას ინტერაქტიულ სარეკლამო კამპანიებს ანიჭებს.

BOG
BOG

Seoul Motor Show 2013 -ზე  ინტერაქტიული მაგიდა წარმოადგინა. თანამედროვე ტექნოლოგიები და დაუვიწყარი ციფრული ავტოშოუ. სარეკლამო კამპანიის მიზანია მომხმარებელს lexus-ის ფილოსოფია და ტექნოლოგიური მიღწევები გააცნოს.

ინტერაქტიული მაგიდა iPad-ის და lexus-ის  მანქანების 3D მოდელებისგან შედგება.  iPad-ი მუშაობს მხოლოდ მაშინ, როდესაც lexus-ის 3D მოდელი მის ზედაპირს ეხება. ავტომობილის მოძრაობის დროს ეკრანზე საბურავის ნაკვალევი რჩება, რომელზეც მანქანის მონაცემები იწერება.

ბიზნესის განვითარების ფორუმი – “ახალი საქმიანი კონტაქტებისა და მომხმარებელთან ურთიერთობის გაღრმავებისთვის “

ქორწინების ახალი მნიშვნელობა