მოდის სახლი “Chanel”-ი ბრაზილიელ მოდელთან ჟიზელ ბიუნდჰენთან აქტიურ თანამშრომლობას განაგრძობს და არომატის “Chanel No.5.”-ის ფარგლებში ახალ სარეკლამო კამპანიას იწყებს.
ახალ კამპანიას წინამორბედისგან განსხვავებით რეალური სიუჟეტი აქვს. მოდელი თავის თავს განასახიერებს და არა სხვა გამოგონილ პერსონაჟს. ვიდეო ინტიმურ გარემოშია გადაღებული, სადაც კრეატორებმა ჟიზელი და “Chanel”-ი მარტო დატოვეს. ვიდეო ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს თითქოს “Chanel”-ი სულიერი არსებაა, რომელიც ჩვენს ისტორიებს უსმენს და მომხმარებლის ყველაზე კარგად ესმის.












