in

ჟიზელ ბიუნდჰენის და “Chanel”-ის ინტიმური საუბრები

მოდის სახლი “Chanel”-ი ბრაზილიელ მოდელთან ჟიზელ ბიუნდჰენთან აქტიურ თანამშრომლობას განაგრძობს და არომატის “Chanel No.5.”-ის ფარგლებში ახალ სარეკლამო კამპანიას იწყებს.

BOG

ახალ კამპანიას წინამორბედისგან განსხვავებით რეალური სიუჟეტი აქვს. მოდელი თავის თავს განასახიერებს და არა სხვა გამოგონილ პერსონაჟს. ვიდეო ინტიმურ გარემოშია გადაღებული, სადაც კრეატორებმა ჟიზელი და “Chanel”-ი მარტო დატოვეს. ვიდეო ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს თითქოს “Chanel”-ი სულიერი არსებაა, რომელიც ჩვენს ისტორიებს უსმენს და მომხმარებლის ყველაზე კარგად ესმის.

ახალი წელი – ყველაზე რთული დრო

გენერალი არნოლდ შვარცნეგერი – “Mobile Strike”-ის რეკლამა