in

iPad Air-ის პირველი რეკლამა

ნებისმიერი ახალი იდეა, წარმატება თუ საქმე ფანქრით იწყება. ფანქარი აკეთებს იმის მონახაზს, რაც შემდეგ რეალობად იქცევა. შეიძლება ჩავთვალოთ, რომ ერთ-ერთი ნივთია, რომელიც მთელი ცხოვრების მანძილზე თან გვაქვს.

ფანქრისთვის კონკურენციის გაწევა Apple-ში გადაწყვიტეს და iPad Air-ის პირველი რეკლამისთვის მთავარ ობიექტად ფანქარი აირჩიეს. მარტივი ინსტრუმენტი გენიალური იდეებისთვის.

მთელი ვიდეოს მანძილზე შთაბეჭდილებაა თითქოს ფანქარზეა საუბარი. ფანქრის უკან  iPad Air-ი იმალება, რომელიც უფრო თხელი (7,5მმ.) და უფრო მსუბუქი (450გრ.) გახდა.

რეკლამას ბონუსად ცნობილი სერიალის “Breaking Bad” მთავარი გმირი,  უოლტერ ვაიტი ანუ ბრაიან კრენსტონი ( Bryan Cranston ) ახმოვანებს.

გაიცანით ახალი iPad Air.

 

პ.ს. ეს არ არის პირველი შემთხვევა, როდესაც Apple შედარებისთვის ფანქარს იყენებს. თუმცა iPad Air-ის შემთხვევაში ფანქარი მხოლოდ მისი ზომის გამო არ აირჩა, ძირითადი ყურადღება მის ფუნქციონალურობაზე და შესაძლებლობებზეა გამახვილებული.

2005 წელი, iPod nano პირველი პროდუქტი, რომელიც Apple-მ ფანქარს შეადარა.

Volvo-ს პირველი სატვირთო ავტომობილი და შოკისმომგვრელი ვირუსული ვიდეო

მსოფლიოს საუკეთესო კომპანიებს შორის კიდევ ერთი ქართული კომპანია “GreenGo” საბოლოო ინვესტიციისთვის ”იბრძვის”