in

99 ქილა ლუდი ერთ შეფუთვაში.

ლუდსახარშმა Austin Beerworks-მა ლუდის მეგა შეფუთვა შექმნა. შეფუთვას ხმამაღალი სახელწოდება Peacemaker-ი შეურჩიეს.

სარეკლამო კამპანიის “ყოველთვის შესაფერისი დროა Peacemaker-ისთვის” ფარგლებში ლუდის 99 ბოთლიანი შეფუთვა ნებისმიერ მსურველს შეეძლება იყიდოს.

სარეკლამო კამპანიის შემქმნელების თქმით, შეფუთვა შეიქმნა, რათა მომხმარებელს ნებისმიერ დროს ნებისმიერი რაოდენობის ლუდის დალევა შეეძლოს.

“შავით შავზე შავში” – JWT-ის ექსპერიმენტი

სამედიცინო დახმარების უცნაური რეკლამა