in

აი, რაზე წამსვლელები არიან Heinz-ის მომხმარებლები

Heinz-მა კამპანია იმ ამბების მოსაყოლად შექმნა, რომლითაც გვეუბნებიან, რაზე წამსვლელები არიან ადამიანები კეტჩუპის ბოლო წვეთისთვის. გვაჩვენებენ, როგორ არღვევენ მომხმარებლები სოციალურ ნორმებს და როგორ აძლევენ საკუთარ თავს სისულელეების გაკეთების უფლებას. ასე კი ირიბად მიგვითითებენ, რამდენად მოწადინებულნი არიან წითელი სოუსის მოყვარულები… შესაბამისად, It Has to be Heinz-ის კამპანიაც შესანიშნავად მეტყველებს ბრენდის ლოიალობაზე.

BOG

Heinz-ს რეკლამებში იუმორის ჩაქსოვა საკმაოდ კარგად გამოსდის, ამჯერად კი ეს საქმე Le Pub Brasil-ს მიანდეს. ამოცანა შემდეგი იყო: მომხმარებელი პოსტერს რომ შეხედავდა, საკუთარი თავი უნდა ამოეცნო და როგორ ფიქრობთ, რამდენად მოახერხეს?! 

საინტერესო პოდკასტი | Life with ADHD

#WinningFormula: არმინ ებერჰარდი Wyndham Grand Residence Tbilisi-ს მენეჯმენტის შესახებ