IT აკადემია STEP-ის ტრადიციული გამოფენა გრაფიკულ დიზაინში უკვე მეშვიდედ ჩატარდა. წლევანდელი გამოფენის თემა იყო: „საზღვრებს მიღმა“.
გამოფენაში მონაწილეობა სტეპის გრაფიკული დიზაინის მიმართულების 150-ზე მეტმა სტუდენტმა მიიღო. სტეპის სარეკრეაციო ეკო სივრცეში საკონკურსოდ 200-მდე ნამუშევარი გამოიფინა. ღონისძიებაზე მოსულ სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ გამოევლინათ საუკეთესო ნამუშევარი და ამასთან, ღონისძიებაზე, სტეპის შიდა კრეათონის გამარჯვებულებიც დაჯილდოვდნენ.
სტეპის გრაფიკული დიზაინის გამოფენაზე გამარჯვებულები სხვადასხვა ნომინაციაში გამოვლინდნენ:
შიდა კრეათონში გამარჯვებული – I ადგილი – მერი აბრამაშვილი
შიდა კრეათონში გამარჯვებული – II ადგილი – ნინო გოგია
შიდა კრეათონში გამარჯვებული – III ადგილი – ნიკოლოზ გძელიძე
სტუმრის რჩეული გახდა – ია ებრალიძე
გამოფენაზე წარმოდგენილი იყო გრაფიკული დიზაინის ნამუშევრები შემდეგ მიმართულებებში:
- ციფრული ილუსტრაციები
- გაცოცხლებული ბრენდინგის პროექტები
- ფოტომანიპულაციები სხვა კრეატიული ნამუშევრები
რა როლი უჭირავს გამოფენას #სტეპერების კარიერულ წარმატებაში?
„IT აკადემია STEP-ის ინიციატივით, უკვე მეშვიდე წელია, იმართება STEP DESIGN-ის ყოველწლიური გამოფენა. გამოფენის უნიკალურობა იმაში მდგომარეობს, რომ ის არა მხოლოდ მიმდინარე წლის, არამედ წინა წლების საუკეთესო ნამუშევრებსაც აერთიანებს. ეს მიდგომა ორმაგ მიზანს ემსახურება: ერთი მხრივ, სტუდენტებს უბიძგებს მეტი მონდომებისკენ, მეორე მხრივ კი, პოტენციურ მოსწავლეებს უჩვენებს, თუ რა შედეგების მიღწევაა შესაძლებელი აკადემიაში სწავლით.
ღონისძიების მასშტაბურობას ხაზს უსვამს მოწვეულ სტუმართა მრავალფეროვნება. აქ იკრიბებიან როგორც პარტნიორი ორგანიზაციები, ასევე სახელმწიფო და კერძო სექტორის წარმომადგენლები. მათ ეძლევათ შანსი, ადგილზე შეაფასონ სტუდენტების პროფესიული უნარ-ჩვევები და, შესაძლოა, ხელიც კი შეუწყონ მათ დასაქმებას.
QR კოდის მეშვეობით დამსწრეებს შეეძლოთ ხმა მიეცათ მათთვის სასურველ ნამუშევარს. ეს მეთოდი უზრუნველყოფს საზოგადოების აქტიურ ჩართულობას და ინტერაქტიულობას.
მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ გამოფენაზე წარმოდგენილი ნამუშევრების ავტორებს გავლილი აქვთ დაახლოებით 8-თვიანი ინტენსიური სასწავლო კურსი. მათი შემოქმედება არ შემოიფარგლება მხოლოდ ფიზიკური გამოფენით – ნამუშევრები ასევე ქვეყნდება სოციალურ მედიაში და აკადემიის ვებ-გვერდზე, რაც კიდევ უფრო ზრდის მათი ნაშრომების ხილვადობას.
ეს ყოველწლიური ღონისძიება წარმოადგენს პლატფორმას, სადაც ტალანტი, ინოვაცია და პროფესიული შესაძლებლობები ერთმანეთს ერწყმის, რაც ხელს უწყობს IT სფეროს განვითარებას საქართველოში“ – აღნიშნავს მაკა მახათაძე, IT აკადემია STEP-ის ხელმძღვანელი.
IT აკადემია STEP საერთაშორისო ბრენდია, რომლის პირველი ფილიალი, თბილისში 2015 წელს გაიხსნა, ხოლო მეორე ფილიალი, კი უკვე 2017 წელს თელავში.
სტეპის მისიაა, გახდეს ხიდი ადამიანებსა და თანამედროვე ტექნოლოგიურ სამყაროს შორის. ორგანიზაცია მიზნად ისახავს, მოამზადოს ინდივიდები ციფრული ეპოქის გამოწვევებისთვის. IT აკადემია STEP ეხმარება მონაწილეებს, არა მხოლოდ ფეხი აუწყონ სწრაფად ცვალებად ტექნოლოგიურ ლანდშაფტს, არამედ წარმატებით დაიმკვიდრონ თავი და გამოირჩეოდნენ კონკურენტულ შრომით ბაზარზე, რომელიც სულ უფრო მეტად ეფუძნება ინოვაციურ ტექნოლოგიებს.
სტეპის გრაფიკული დიზაინის კურსები განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს. გამოცდილი პროფესიონალი ლექტორები უზრუნველყოფენ სწავლების მაღალ ხარისხს, რაც სტუდენტებს ეხმარება, სწრაფად დაეუფლონ საჭირო უნარებს.
აკადემიაში, ასევე შესაძლებელია გაიარო ონლაინ კურსები, რაც სწავლის პროცესს უფრო მოქნილს ხდის. ეს საშუალებას აძლევს მსურველებს, დისტანციურად მიიღონ ხარისხიანი განათლება გრაფიკული დიზაინის და პროგრამირების სფეროში.
ყოველწლიური გამოფენა STEP DESIGN – გრაფიკული დიზაინის ერთგვარი კულმინაციაა. ეს ღონისძიება სტუდენტებს საშუალებას აძლევს, წარმოაჩინონ საკუთარი ნამუშევრების კოლექცია – პორტფოლიო, რომელიც მათი პროფესიული მომავლის საფუძველი ხდება.
სტეპის სასწავლო კურსები და ონლაინ კურსები ხელმისაწვდომია 9 წლის ასაკიდან. ეს ადრეული დაწყება, ხარისხიან სწავლებასთან ერთად, ხელს უწყობს კურსდამთავრებულთა სწრაფ პროფესიულ წინსვლას. სტეპის წარმატების მაჩვენებელია ის, რომ როგორც ტრადიციული კურსების, ისე ონლაინ კურსების კურსდამთავრებულები ხშირად პოულობენ სამსახურს სხვადასხვა ციფრულ პოზიციაზე სწავლის დასრულებისთანავე. ეს მიუთითებს იმაზე, რომ IT აკადემია STEP-ის პროგრამები ეფექტურად ამზადებს სპეციალისტებს, რომლებიც სრულად აკმაყოფილებენ თანამედროვე შრომითი ბაზრის მოთხოვნებს.
[R]