in

JCPenney-ის ნაადრევი მადლობა

“JCPenney”-ს ახალი გენერალური დირექტორის დანიშვნიდან 2 კვირის შემდეგ , კომპანიამ სარეკლამო კამპანია წამოიწყო, სახელად  “ thank you“.

“მუშაობთ, ზოგავთ ყოველ დოლარს და სწორედ ამიტომ ჩვენ დავაბრუნეთ ის, რაც თქვენ ყველაზე მეტად მოგწონდათ და საშუალებას გაძლევდათ სიახლის აღმოჩენისა. ჩვენ ბედნიერები ვართ, რომ ვამბობთ “JCPenney-ი დაბრუნდა” “.

აი ამ ტექსტით მიმართა JCPenney-მა მომხმარებელს.

ვებ-კომენტატორებს ერთი ძალიან ლოკიგური კითხვა დაებადათ:  რისთვის უხდის JCPenney-ი მომხმარებელს მადლობას, როდესაც მათი შემოსავალი წინა წელთან შედარებით  საგრძნობლად დაეცა?

ასეც ხდება, როდესაც შედეგების შეუჯამებლად წინასწარი დასკვნები გამოაქვთ.

 

http://youtu.be/1vI9WTbJuTw

Old Spice-ის Terry Crews ახალი რეკლამით დაბრუნდა

РЕТА ცხოველების დასაცავად ახალ ხერხს მიმართავს