5
Sep
2018

ბავშვების “ბოჰემური რაფსოდია”! – John Lewis & Partners-ის შთამბეჭდავი ვიდეორგოლი

5 Sep 2018

Elit Electronics
Elit Electronics


რას შეიძლება ელოდო საბავშვო სპეკტაკლისგან? თუმცა, თუ საქმე John Lewis-ის ვიდეორგოლს ეხება, ყველაფერი შეიძლება მოხდეს – ფარდა იხსნება და სრულიად მოულოდნელად, Queen-ის შთამბეჭდავი მიუზიკლის მომსწრენი ხდებიან, თავიანთი შვილების მონაწილეობით. ამგვარად, John Lewis-ს სურდა ეჩვენებინა, რომ კომპანიაში თითოეულ ადამიანს მიიჩნევენ პარტნიორად და არა უბრალოდ თანამშრომლად, სწორედ ამიტომ, კომპანიამ სახელწოდებაში ცვლილებები შეიტანა და გახდა John Lewis & Partners. კამპანიაზე სააგენტო Adam & Eve-მა იმუშავა.

 

განხილვა