in

John Lewis – სიყვარულის 100 წელი

ბრიტანული ქსელის John Lewis-ის რეკლამა, უცვლელ ფასეულობებზე, ადამიანების ურთიერთობაზე და ნამდვილ გრძნობებზე.

რეკლამის სიუჟეტი ერთდროულად ორ დროში მიმდინარეობს, პირველი გოგონა 1927 წლიდან და მეორე  ბიჭი ჩვენი დროიდან. მათი ურთიერთობები ზუსტად ისე ვითარდება, როგორც 1927 წელს ან 2013 წელს განვითარდებოდა.

უკვე თითქმის ასი წელია კომპანიის სლოგანი  “Never Knowingly Undersold”  უცვლელი რჩება და რეკლამებით სწორედ იმას გვეუბნება, რომ შეიძლება შეიცვალოს ტექნოლოგიები, შეიცვალოს ქალაქი, გაჩნდეს ბევრი სიახლე, მაგრამ ნამდვილი ღირებულებები ყოველთვის ხელშეუხებელი რჩება.

http://youtu.be/8jiJShJfqmY

ნორვეგიაში “ხელოვნური მზე” გამოიგონეს

“უსაფრთხო ფრენის” ინსტრუქცია Durex-თან ერთად