in

Jordan Brand-ის კამპანია გამბედაობასა და საკუთარი თავის რწმენაზე

Nike-ის Jordan Brand-მა გაბედული კამპანია და სლოგანი წარადგინა — „Our Turn“. ეს არის მოწოდება სპორტსმენებისთვის, ხელოვანებისა და მეოცნებეებისთვის, რომლებიც უარს ამბობენ სიდიადის მოლოდინზე. ახლა კი დროა, საკუთარი სიტყვა თქვან და მეტი გამბედაობით გადადგან ნაბიჯი.

BOG

„დღეს ჯორდანის ბრენდისთვის მნიშვნელოვანი მომენტია. ახლა სიდიადის ახალ ეტაპზე გადავდივართ გაბედული და გამომწვევი სულით, რომელსაც ჯორდანი ყოველთვის განასახიერებდა. ეს არის როგორც საპროტესტო ძახილი, ისე განცხადება. გვჯერა, ყველაშია სიდიადე. ჩვენი როლი კი მომავალ თაობებში ამ იდეის გაღვივებაა“, — ამბობს კეიტლინ სარჯენტი, Jordan Brand-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.

ბრენდი ამტკიცებს, რომ ბურთი ყველას მოედანზეა. კამპანიაში მონაწილე სპორტსმენები მისწრაფების სულს განასახიერებენ. ისეთი მოთამაშეები, როგორებიც არიან ტატი გრიფინი, გაბი რამოსი და ჟანგ ზიუე, მზად არიან, განაახლონ ნარატივი თავიანთი შესრულებით. ლოს-ანჯელესიდან ტოკიომდე, ეს მოთამაშეები მზად არიან აჩვენონ თავიანთი უნარები და შექმნან ისტორია პარიზში, დაამტკიცონ, რომ ბედი არის ის, რასაც ისინი ქმნიან და არა ის, რასაც ელიან.

თიბისი კონცეპტი წარმოგიდგენთ შავი ზღვის მე-17 ჯაზფესტივალს და Day Party სერიებს, სასტუმრო Rooms-თან ერთად

Brazucafé-მ ეტიკეტით ყავის ადგილობრივი მწარმოებლები გაგვაცნო