in

ჟოზე მოურინიო ევროპის საფეხბურთო ჩემპიონატის სამზადისში

BOG
BOG

ევროპის საფეხბურთო ჩემპიონატისადმი მოლოდინი სულ უფრო  მწვავდება, რაც სარეკლამო ინდუსტრიაზეც აისახება. ამჯერად საკოლექციო პროდუქციის კომპანია Topps-მა ახალი კამპანია დაიწყო, რომელშიც ჟოზე მოურინიო მონაწილეობს. ვინაიდან „ტოპსი“ ჩემპიონატის ოფიციალური პარტნიორია, მოურინიო კი ბრენდის ელჩი, სამზადისიც  აქტიურად მიმდინარეობს. სწორედ ეს პროცესი ჩანს უახლეს ვიდეორგოლშიც.

„ჟოზე მოურინიო კიდევ ერთხელ გვიჩვენებს, რატომ ეძახიან მას განსაკუთრებულს და რატომაა იდეალური არჩევანი ყოველთვის“, — აღნიშნავენ Topps-ში.

რატომ არის თანამშრომლობა მნიშვნელოვანი რთულ სიტუაციებში

10 პორტატული აქსესუარი დისტანციურად მომუშავე ადამიანებისთვის