in

ქართული ღვინის 8000-წლიანი ისტორია „ღვინის ეროვნული სააგენტოს“ ვიდეორგოლში

„ღვინის სამშობლო“ — ეს ტერმინი ისე ბუნებრივად შევისისხლხორცეთ, რომ იდენტობის ნაწილად იქცა საქართველოსთვის. ერის განვითარების შორეული წარსულიდან ჩვენი ტრადიციების ბუნებრივ დნმ-შია და დღემდე ერთგულად ვაგრძელებთ განვითარებას. ერთია ის, რაც უწინ იყო და მეორეა, როგორ ნარჩუნდება თანამედროვეობაში, რა დატვირთვით განაგრძობს არსებობას საზოგადოებაში…

BOG

სწორედ ეს ხანგრძლივი ისტორია ჩანს სარეკლამო სააგენტო JWT Metro-ს მიერ გადაღებულ ვიდეორგოლში, რომელიც „ღვინის ეროვნული სააგენტოსთვის“ შეიქმნა. უძველესი დროიდან დღემდე, უკვე 8000 წელია, სხვადასხვა სივრცეში, სიტუაციასა და განსხვავებული ემოციების შესაბამისად, ქართული ღვინო თითოეული ჩვენგანის ცხოვრებაშია.

როდის და რატომ აღიზიანებთ მენეჯერებს თანამშრომლების ცნობისმოყვარეობა

დეზინფორმაციასთან ინოვაციური ბრძოლის ბანაკის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ – რა აქტუალური თემები დაამუშავეს გუნდებმა