„ღვინის სამშობლო“ — ეს ტერმინი ისე ბუნებრივად შევისისხლხორცეთ, რომ იდენტობის ნაწილად იქცა საქართველოსთვის. ერის განვითარების შორეული წარსულიდან ჩვენი ტრადიციების ბუნებრივ დნმ-შია და დღემდე ერთგულად ვაგრძელებთ განვითარებას. ერთია ის, რაც უწინ იყო და მეორეა, როგორ ნარჩუნდება თანამედროვეობაში, რა დატვირთვით განაგრძობს არსებობას საზოგადოებაში…
სწორედ ეს ხანგრძლივი ისტორია ჩანს სარეკლამო სააგენტო JWT Metro-ს მიერ გადაღებულ ვიდეორგოლში, რომელიც „ღვინის ეროვნული სააგენტოსთვის“ შეიქმნა. უძველესი დროიდან დღემდე, უკვე 8000 წელია, სხვადასხვა სივრცეში, სიტუაციასა და განსხვავებული ემოციების შესაბამისად, ქართული ღვინო თითოეული ჩვენგანის ცხოვრებაშია.