სააგენტო J. Walter Thompson–მა, რომლისთვისაც გემრიელი კერძების თემა ნამდვილად სუსტი წერტილია და ამას თავადაც ხმამაღლა აღიარებს თუნდაც მისი ნამუშევრებით, საკვები და კერძები სრულიად სხვა საფეხურზე გადაიტანა. სააგენტოს უფროსმა, რობი პოსტმა და ვიზუალურმა დიზაინერმა რობერტ ჰარისონმა, რომელიც ასევე ფოტოხელოვნებით არის გატაცებული, ერთობლივი უჩვეული კამპანია შექმნეს სახელწოდებით “მენიუ”. დიახ, მენიუ ოღონდ მისი ყველაზე წარმოუდგენელი ფორმით. კერძები თეფშზე უფრო უკვე ტრადიციციული ამბავია, სწორედ ამიტომ სააგენტოს წარმომადგენლებმა ის პირდაპირ ადამიანის სახეზე მოათავსეს და საკმაოდ უჩვეულო პორტრეტები შექმნეს. თითოეული დეტალი ხელით მუშაობის შედეგია და არა კომპიუტერული ეფექტის.
თამამად შეიძლება ითქვას, რომ არაორდინალური ექსპერიმენტი საკმაოდ ეფექტური გამოვიდა, ადამიანის მეტყველი მიმიკები, საკვები პროდუქტების მრავალფეროვნება, სხვადასხვა ფორმები და ფერები…