in

როგორ მუშაობს Top Of Mind? – Heinz-ის კამპანია

მონაწილეებს უთხრეს, კეტჩუპი დაეხატათ და აი, რა გამოვიდა…

როდესაც რაიმე პროდუქტზე გესაუბრებიან, რომელი ბრენდი გახსენდებათ მაშინვე? მაგალითად, კეტჩუპის დახატვა რომ გთხოვონ, რომელი დიზაინი გაგახსენდებათ? მომხმარებლის Top Of Mind-ის გამოცდა ბრენდმა Heinz გადაწყვიტა. ექსპერიმენტის ფარგლებში მიიწვიეს მომხმარებლები, ხუთივე კონტინენტიდან და ანონიმურად სთხოვეს, უბრალოდ, კეტჩუპი დაეხატათ. ნახეთ ვიდეოში, როგორი შედეგი მიიღეს.

[ქეის სთადი] კარანტინის პირობებში, როგორ გამოიყენა სპორტულმა ბრენდმა Pinterest-ის არხი მომხმარებლების მოსაზიდად

Ikea გასწავლით, როგორ გამოიყურებოდეთ ბერნი სანდერსივით