in

KFC-ის მუსიკალური ალბომი Spotify-ზე

სწრაფი კვების კომპანია KFC-მა, ფრანგ მომხმარებლებს სპეციალური საჩუქარი გაუკეთა – ბრენდმა აუდიო პლატორმა Spotify-ზე მუსიკალური ნაკრები შექმნა. გამოცემა Adweek-ის ცნობით, ალბომში შესულია სხვადასხვა დროსა და ავტორის მიერ შექმნილი სიმღერები, რომელთა ტექსტებშიც KFC-ია ნახსენები.

bog
bog-mob

აღმოჩნდა, რომ ბოლო 30 წლის მანძილზე, 46 სიმღერა შეიქმნა, სადაც KFC-ის სახელი ფიგურირებს. ძირითადად, ეს არის ჰიპ-ჰოპ კომპოზიციები. ყველაზე ხშირად, სწორედ ამ მიმართულების მუსიკისთვისაა დამახასიათებელი ტექსტში საკვების ან სასმელების ბრენდების მოხსენიება.

KFC-ის ახალი კამპანიის ავტორი ფრანგული სააგენტო Sid Lee Paris-ია. კომუნიკაციისთვის კი ისინი სხვადასხვა პლატფორმას, მაგალითად  გარე რეკლამას, ბეჭდურ მედიას იყენებენ.

გლაზგოს ავტოგასამართი სადგური გომბორზე – „სოკარი“ კრეატიულ კამპანიას აგრძელებს

“ბიუროკრატია, როგორც ორგანიზაციის ავადმყოფობის დიაგნოზი და MySpace-ის მოკლე ისტორია” – რევაზ კოპალაძის #აზრები