დიდ ბრიტანეთში არაერთი რესტორანი იყენებს KFC-ის სახელს. სწორედ ამიტომ, რესტორნების ქსელმა თვითმარქვიების წინააღმდეგ კამპანია წამოიწყო. ვიდეორგოლში მოქმედება ვითარდება პატარა დასახლებაში, სახელწოდებით “ქათმების ქალაქი” (ან, თუ გნებავთ, “საქათმე”). ქალაქში ყიდიან ქათმის კერძებს, რომლებიც ძალიან ჰგავს KFC-ის პროდუქტს. იუმორისტულ ვიდეორგოლს ფონად გასდევს მუსიკა ფილმიდან “ნათლიმამა”, რომელიც კომპოზიტორმა ნინო როტამ დაწერა.