KFC-ს კრიტიკის შემდეგ გაყინული საკვების ბრენდმა Birds Eye-მ ქათმის მოყვარულები გამოიწვია, რათა თავი დაანებონ თავიანთ საყვარელ ქათმის ყუთებს და სანაცვლოდ, ბრენდის მცენარეებზე დაფუძნებული ე. წ. დიპერებით ისარგებლონ.
დიახ, სწორედ ამიტომ ფარავს მათი რეკლამა KFC-ს ბილბორდს…. „იმისათვის, რომ თითების ალოკვა მოგინდეთ, არ არის აუცილებელი, ეს ქათამი იყოს“ — ვკითხულობთ OOH რეკლამაზე.
კამპანიას Birds Eye’s Green Cuisine-ის ბრენდის ხელახალი გაშვების ფონზე წარმოგვიდგენენ. Welcome to the Plant Age-ის სარეკლამო ბიძგთან ერთად, მათ შეფუთვასა და ბრენდის რედიზაინზეც იზრუნეს. 2022 წლის ბოლოს კი შეფუთვის ასივე პროცენტი გადამუშავებადი იქნება.
ამ ცვლილებების განხორციელებაზე Birds Eye-მ McCann-ის სააგენტოსთან ერთად იზრუნა. ახლა კი თქვენ გადაწყვიტეთ, რომელს აირჩევთ…