in

KFC „წვიმიანი განწყობის“ წინააღმდეგ

ზაფხული ყოველთვის გარე აქტივობებითაა სავსე, როცა ყველაფერს განსხვავებული მუხტი ეძლევა და უდიდესი ენერგიით ვივსებით. თუმცა წვიმიანი ქვეყნებისთვის ეს ნაცნობ რეალობას არ წარმოადგენს — იქ ვერ ახერხებენ მზის ფონზე დასვენებას და ამ ბუნებრივი სითბოთი ტკბობას…

BOG

ამ მოცემულობას KFC თავისი ახალი კამპანიისთვის იყენებს. უახლეს რეკლამაში სწრაფი კვების ქსელი ჭკვიანურად იყენებს საერთო რეალობას და ამინდის განსხვავებულ პირობებს. ასე მიანიშნებს, რომ მისი პროდუქცია ყოველთვის საუკეთესო გამოსავალია. თითქოს, სრულიად უკონტექსტოდ იწყებს მთავარი გმირი თავსხმა წვიმაში ცეკვას, მაგრამ სიმბოლურად ვხვდებით, რომ ამის მიზეზი KFC-ის ბურგერია; ამინდს კი მნიშვნელობა არ აქვს.

ილონ მასკი X TV-ის ჩაშვებას აპირებს

ქუთაისობით შთაგონებული ვიდეორგოლები საქართველოს ბანკისგან