ტაილანდში ბრინჯი უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ საკვები პროდუქტი — ის ყოველდღიური ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია. მიუხედავად იმისა, რომ KFC ქვეყნის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული რესტორნების ქსელია, შემწვარი ქათამი უფრო მდიდრულ კერძად მიიჩნევა, ვიდრე ყოველდღიური კომფორტის ნაწილად.
Uncle KFC’s Rice Bowl აერთიანებს ბრენდის მთავარ პროდუქტსა და ტაილანდური კულტურის უფრო ტრადიციულ, ხელმისაწვდომ და საყვარელ ინგრედიენტს. რეკლამა გვთავაზობს სიურრეალისტურ მიდგომას საუკუნოვანი დილემის შესახებ — მარტივად გადაწყვიტოთ რა მივირთვათ სადილად.
„რეკლამაში თითქოს აღმოსავლეთი ხვდება დასავლეთს. ჩვენ გადავლახეთ გლობალური ბრენდის ბარიერი“, — ამბობს რეჟისორი ტერაპოლ სუნერა.