29
Sep
2017

„ხველა, მამული, სარწმუნოება!” TEGETA MOTORS-ის კამპანია #არგამბოლო, ჰაერის დაბინძურების წინააღმდეგ

29 Sep 2017



ბოლო დროს, ქალაქში უცნაური განცხადებები გამოჩნდა, რომელიც ხველების ენის გარანტიით შესწავლას გვთავაზობდა. სოციალური სივრცე მოიცვა ხველინგვისტის ფეისბუკგვერდმაც, რომელიც აქტიურად აქვეყნებდა ხველების, როგორც მომავლის ენის შემსწავლელ ვიდეოკურსს, ძალიან მალე კი ხველინგისტი ენის პოპულარული მასწავლებელი გახდა. სოციალურ ქსელებში გააქტიურებული კომენტატორების საპასუხოდ, რამდენჯერმე გაისმა ხველება იმის შესახებ, რომ ეს მომავლის ენაა და ყველას ძალიან მალე დაგვჭირდება. თუმცა ყველაფერი ჯერ კიდევ არ იყო გარკვეული.

 

 

 

 

დღეს, ცნობილი გახდა, რომ ხველინგვისტი „თეგეტა მოტორსის” დიდი და ორიგინალური კამპანიის ნაწილია, რომელიც ძალიან აქტუალურ პრობლემას, ტოქსიკური გამონაბოლქვით დაბინძურებულ ჰაერს ეხება. კამპანიის თანახმად, ავტომობილების მიერ ჰაერის დაბინძურება სავალალო შედეგს გამოიღებს, ნორმალურად სუნთქვა თითქმის შეუძლებელი გახდება და ახლო მომავალში, ხველება ჩვენს სალაპარაკო ენას ჩაანაცვლებს. კამპანიაზე კრეატიულმა სააგენტომ, HOLMES&WATSON-მა იმუშავა. რაც მთავარია, „თეგეტა მოტორსის” სოციალური ინიციატივის ფარგლებში, კომპანია მძღოლებს გამონაბოლქვის ტოქსიკურობაზე ავტომობილების სრულიად უფასო შემოწმებას სთავაზობს.

 

 

Credits:

Client: Tegeta Motors

Agency: HOLMES&WATSON

Director – Giga Baindurashvili

Producer – Nika Gugushvili

DOP – Guri Goliadze

Creative Director: Nikusha Antadze

Senior Art Director: Gio Kvlividze

Art Directors: Meri Giorgibiani, Sandro Pagli Bagashvili

Copywriters: Davit Babiashvili, Davit Kiladze, Zura Chachua

Account Team: Shota Ujmajuridze, Gio Lobjanidze, Levan Gomshiashvili

Production House: Film Asylum

Casting Director: Misha Apkhazava

Sound Design: Paata Godziashvili

Sound Designer On Set: Nikoloz Tsintsadze

განხილვა